Este es el trabajo previsto para esta semana,
puede sufrir algún cambio. Consulta al final de cada día.
Todos
los días ESTUDIAREMOS
las asignaturas que nos toca para el día siguiente y haremos LOS EJERCICIOS que no haya terminado en clase,
consulta la libreta.
Luns 22-2-16 DEBEMOS
TER OS LIBROS DO 3º TRIMESTRE EN CLASE.
SOCIAIS: Traballar no proxecto "Países do
mundo". Competencias.
GALEGO: Estud. T.7 e T.8 GUIÓN. Facer pax 152(1,2)
PLÁSTICA: Funny sings page 31
MATEMÁTICAS: Estud. T.6 y T.7, apuntes pag 13, Medidas
de masa y capacidad pag 98,102. Escribe las tablas del 2 y 3. Hacer pag 101(6,7,8,9,10) .
LENGUA CASTELLANA: Estud T.9, pag 167, 168 vocabulario
copiarlo. Lectura pag 167,168. Hacer resumen no bloc.
NATURAIS: Estud. T.4. CONTROL MAÑÁ
Martes 23-2-16
NATURAIS: Estud. T.4. CONTROL HOXE
GALEGO: Estud.T.7 e T.8, GUIÓN. Facer pax 152(4)
INGLÉS: Estud. T.4 Pupil´s book page 36 , Activity book page 34 .
LENGUA CASTELLANA: Estud. T.9, pag 171 Las palabras
derivadas: los prefijos. Copiar recuadros pag 171. Hacer pag 171 (2,3,4)
MATEMÁTICAS: Estud.
T.6 y T.7, apuntes pag 13, Unidades. Escribe las tablas 4 y 5. Hacer pag
101,103(cálculo mental)
Mércores 24-2-16
LENGUA CASTELLANA.:
Estud. T.9,pag 172 El verbo: presente, pasado y futuro. Copiar Recuadro
pax 172. Hacer pag 172 (2) pag 173(3,4)
MATEMÁTICAS: Estud.
T.6 y T.7, apuntes pag 13, Unidades. Escribe las tablas 6 y7. Hacer pag103 (3,4,5,6,7)PRÓXIMO
CONTROL JUEVES 3
SOCIAIS: Repaso control galego..
RELIXIÓN: Estud. T.5 y T.6. Preguntas Repaso terminar e
entregar. Hoxe correximos o repaso polo que debemos estudar. PRÓXIMO CONTROL MÉRCORES 2 MARZO
Preguntas
repaso T.5 e T.6. RELIXIÓN
1.
Vocabulario pax 55,57,59,65,67,69
2.
Historia "O fillo estragador" pax 56
3.
Importancia do perdón, que nos axuda cando perdoamos ou
pedimos perdón e o sacramento da reconciliación ou do perdón pax 59
4.
Historia da Cea de Pascua pax 66
5.
Cal é o amor máis grande? pax 68
6.
A resurrección de Xesús pax 68
7.
Que celebran os cristiáns na Semana Santa? pax 68
8.
De que formas podemos imitar a Xesús? pax 68
9.
Facer actividades de repaso despois de estudar. Ver blog
GALEGO: Estud.T.7 e T.8, CONTROL MAÑÁ
GUIÓN T.7 e T.8 Galego
1. Vocabulario T.7 e T.8 pax
119,120,137,138
2. En que consiste describir
un lugar? Facer a descrición dun lugar. pax 126
3. Que son os diminutivos e
aumentativos? Saber formar diminutivos ou aumentativos dunha palabra. pax 127
4. Que son os determinantes
posesivos e cales son? Saber utilizados en oracións ou recoñecelos. pax 128,129
5. Norma ortográfica das
palabras con x e s. Coñecer a escritura das palabras que aparece no tema e o
significado das que lle cambia segundo se se escriben con s ou x, pax 130,131
6. Partes do conto. Saber
facer un conto respectando as normas de escritura (Ex: poñer puntos o final das
oracións, comas se enumeramos cousas,etc, dous puntos antes dunha serie, non
repetir palabras e se falan personaxes en pautas diferentes? pax 132,133.
7. Que é unha noticia e como
se narra? pax 142,143,144.
8. Que son palabras
polisémicas? Coñecer as palabras polisémicas do tema cos seus significados e
saber facer diferentes oracións pax 147.
9. Que son e cales son os pronomes persoais?
Recoñecelos, saber substituír un substantivo polo pronome que corresponde. pax 146,147.
10. Norma ortográfica da coma
e dos dous puntos. Saber poñerlle a un texto as comas e os puntos que faltan
seguindo as normas estudadas pax 148,149.
11. Ditado coas normas
estudadas ata agora.
12. Repasar os exercicios
feitos na clase.
Xoves 25-2-2016
LENGUA
CASTELLANA:
Estud. T.9, pag 174 Verbos terminados en -aba. Copiar recuadro pag 174.
Hacer pag 175(5,3,4) pag 174(2oral).
MATEMÁTICAS: Estud. T.6 y T.7, apuntes pag 13, Medidas de
longitud. Escribe
las tablas 8 y 9. Hacer pag 104 (1,2,3,4). PRÓXIMO CONTROL JUEVES 3
INGLÉS: Estud. Unit 4. Pupil´s book
page - , Activity book page 35,35,62
NATUREZA: Proxecto: Búsqueda dos grandes inventos de Xapón.
GALEGO:
Estud. T.7 e T.8. CONTROL HOXE
MÚSICA: Estud.T.3,
GUIÓN. CONTROL MAÑÁ
GUION CONTROL DE MÚSICA T.1 al T.3
1.
¿Qué es el pulso
y cómo se representa? pag 9, apuntes pag 1
2.
¿Qué es un
pentagrama? pag 13, apuntes pag 2.
3.
¿Cuáles son las
notas musicales? Conocer cuáles se colocan en las líneas y cuáles en los
espacios. Saber representarlas en un pentagrama con su nombre. apuntes pag 2.
4.
¿Cuáles son las
figuras musicales? ¿Cómo se representan y cuánto tiempo duran? pag 10 y apuntes
pag3,4
5.
Lectura de las
notas de una partitura o poner en un pentagrama las notas que se indican.
6.
¿Qué es un
compás? Tipos de compases. Saber cuantas
figuras negras, corcheas, semicorcheas o redondas caben en un compás de 2, 3 o
4 tiempos apuntes pag 3,4
7.
¿Qué son las
líneas divisorias y para que sirven? apuntes pag 2
8.
¿Qué es el
puntillo? Apuntes pag 4
9.
Posiciones de la
flauta dulce (que agujeros debo tener tapados para cada nota). Apuntes pag 5
10.
¿Cuáles son los
signos de repetición? apuntes pag 5
Venres 26-2-2016
SOCIAIS: Traballar no proxecto "Países do
mundo"
GALEGO: Estud. T.9, pax 167, 168 vocabulario.
Copiar vocabulario pax 167,168. Competencias.
MÚSICA: Estud.T.3, GUIÓN.
CONTROL HOY
INGLÉS:
Estud. Unit 4 Pupil´s book page - , Activity book page 65,70,80,81
·
NATURAIS
T.4: Martes 23
·
GALEGO T.7 e T.8: xoves 25
·
MÚSICA teórico: Viernes 26
·
RELIXIÓN
T.5 e T.6: Mércores 2 Marzo
·
MATEMÁTICAS T.6 y T.7: Jueves 3 Marzo
·
INGLÉS
T.4 : Viernes 4