GUIONES FEBRERO Y MARZO
Preguntas repaso sociais
Tema-4. (ver fotocopias)
1.
Que
son as normas de convivencia?
2.
Onde
aprendemos as normas de convivencia? Cales son algúns dos nosos dereitos e
obrigas?
3.
Cando
son un bo cidadán?
4.
Que é
unha localidade?
5.
Que é
a poboación?
6.
Que
dous tipos de poboación hai dependendo onde vivan?
7.
Características
das cidades?
8.
Características
das vilas ou aldeas?
9.
Como
se organiza unha localidade?
10.
Que
tipos de barrios nos atopamos no centro?
11.
Cales
son os barrios das aforas?
12.
Quen forma
un municipio?
13.
Como
funciona o meu barrio?
14.
Quen
se encarga de dirixir ou gobernar o municipio?
15.
Cales
son as principais funcións do concello?
16.
Cales
son os principais servizos municipais que nos ofrecen os concellos?
17.
Que
son os impostos municipais?
18.
Que
son as materias primas?
19.
Como
clasificamos as persoas segundo o tipo de traballo que realizan?
20.
Que
traballos pertencen o sector primario.
21.
Tipos
de agricultura.
22.
Tipos
de gandaría.
23.
Tipos
de pesca
24.
Que
son produtos elaborados?
25.
Que
traballos son do sector secundario?
26.
Cales
son algúns dos traballos do sector terciario ou de servizos?
27.
Que é
a educación viaria?
GUION T.7 e T.8 Lengua
1. Vocabulario
T.7 e T.8 pág 121,122,139,140.
2. ¿Qué
son los aumentativos y diminutivos? Saber reconocerlos y saber formarlos pág
125.
3. ¿Qué
son y cuáles son los pronombres personales? Reconocerlos en un texto e indicar
su número y persona, saber sustituir sustantivos por pronombres. pág 126,127.
4. Norma
ortográfica de las palabras con ge, ge,
ji, je. pág 128,129
5. Describir
un lugar pág 130,131.
6. Elabora
un cuento según unas normas que se indiquen. pág 132.
7. ¿Qué
son palabras polisémicas? Saber varios significados de las palabras polisémicas
vistas en clase para luego hacer oraciones con ellas. pag 143.
8. ¿Qué
son los verbos? Formas personales. Saber indicar cuál es el verbo de una
oración e indicar su infinitivo, número
y persona. pág 144,145.
9. Norma
ortográfica palabras con hie y hue pág
146,147.
10. Dictado con
las normas estudiadas hasta ahora.
11. Repasar los
ejercicios hechos en clase.
Preguntas repaso T.4. Naturais (Ver fotocopias)
1.
Que é
a materia?
2.
Que
propiedades ten a materia?
3.
Tipos
de materia
4. Tipos de mesturas
5. Cales son os estados da materia?
6. Que cambios pode sufrir a materia?
7. Que é un cambio de estado?
8.
Que
son os materiais?
9.
Como
poden ser os materias segundo a súa orixe?
10.
Como
poden ser os materiais naturais?
11.
Cales
son as propiedades da materia?
12.
Para
que utilizamos os materiais?
13.
Que
características teñen algúns materiais que usamos?
14.
Que é
a regra dos tres R?
GUIÓN T.7 e T.8
Galego
1.
Vocabulario
T.7 e T.8 pax 119,120,137,138
2.
En
que consiste describir un lugar? Facer a descrición dun lugar. pax 126
3.
Que
son os diminutivos e aumentativos? Saber formar diminutivos ou aumentativos
dunha palabra. pax 127
4.
Que
son os determinantes posesivos e cales son? Saber utilizados en oracións ou
recoñecelos. pax 128,129
5.
Norma
ortográfica das palabras con x e s. Coñecer a escritura das palabras que
aparece no tema e o significado das que lle cambia segundo se se escriben con s
ou x, pax 130,131
6.
Partes
do conto. Saber facer un conto respectando as normas de escritura (Ex: poñer
puntos o final das oracións, comas se enumeramos cousas,etc, dous puntos antes
dunha serie, non repetir palabras e se falan personaxes en pautas diferentes?
pax 132,133.
7.
Que é
unha noticia e como se narra? pax 142,143,144.
8.
Que
son palabras polisémicas? Coñecer as palabras polisémicas do tema cos seus
significados e saber facer diferentes oracións pax 147.
9.
Que
son e cales son os pronomes persoais?
Recoñecelos, saber substituír un substantivo polo pronome que corresponde. pax 146,147.
10.
Norma
ortográfica da coma e dos dous puntos. Saber poñerlle a un texto as comas e os
puntos que faltan seguindo as normas estudadas pax 148,149.
11.
Ditado
coas normas estudadas ata agora.
12.
Repasar
os exercicios feitos na clase.
GUION CONTROL DE MÚSICA T.1 al T.3
1.
¿Qué es el pulso y cómo se representa? pag 9,
apuntes pag 1
2.
¿Qué es un pentagrama? pag 13,
apuntes pag 2.
3.
¿Cuáles son las notas musicales? Conocer cuáles
se colocan en las líneas y cuáles en los espacios. Saber representarlas en un
pentagrama con su nombre. apuntes pag 2.
4.
¿Cuáles son las figuras musicales? ¿Cómo se
representan y cuánto tiempo duran? pag 10 y apuntes pag3,4
5.
Lectura de las notas de una partitura o poner en
un pentagrama las notas que se indican.
6.
¿Qué es un compás? Tipos de compases. Saber cuantas figuras
negras, corcheas, semicorcheas o redondas caben en un compás de 2, 3 o 4
tiempos apuntes pag 3,4
7.
¿Qué son las líneas divisorias y para que
sirven? apuntes pag 2
8.
¿Qué es el puntillo? Apuntes pag 4
9.
Posiciones de la flauta dulce. Apuntes pag 5
10. ¿Cuáles
son los signos de repetición? apuntes pag 5
Preguntas repaso T.5 e T.6.
RELIXIÓN
1. Vocabulario pax 55,57,59,65,67,69
2. Historia "O fillo estragador"
pax 56
3. Importancia do perdón, que nos axuda cando
perdoamos ou pedimos perdón e o sacramento da reconciliación ou do perdón pax
59
4. Historia da Cea de Pascua pax 66
5. Cal é o amor máis grande? pax 68
6. A resurrección de Xesús pax 68
7. Que celebran os cristiáns na Semana Santa?
pax 68
8. De que formas podemos imitar a Xesús? pax
68
9. Facer actividades de repaso despois de
estudar. Ver blog
Guión MATEMÁTICAS Tema 6, Tema
7. Unidades de longitud, masa y capacidad.
1.
Estudiar
apuntes pag 13. Saber en orden las
tablas de las unidades de longitud, masa y capacidad con sus abreviaturas.
Así como los recuadros que aparecen con sus equivalencias.
2.
Saber transformar
una unidad en otra sea de longitud, masa o capacidad. Ejemplo de km a m, de
m a cm o de m a km , cm a m, kg a g, g a
kg, T a kg, kg a T, litros a ml, ml a litros, litros a cl, cl a ml, etc. libro
tema 6 y 7. pag 88, 89,90, 98,99100,101, 102, 103,104, 105.
3.
Problemas
variados donde utilicemos los diferentes tipos de unidades, para luego
compararlas, sumarlas, restarlas multiplicarlas o dividirlas.
4.
Conocer bien que
a que equivale 1/2 kg, 1/4 kg, 3/4 kg o 1 kg . Para luego sumarlas entre si y saber
que cantidad se forma o al revés. pag 102,103
5.
Saber bien las equivalencias
de 1 l= 100 cl= 1000 ml, 1/2 l= 50 cl = 500 ml, 1/4l=
25 cl=250 ml o 3/4 l, para luego sumarlas entre si y transformarlas en litros,
cl o ml o al revés en 1/2 l, 1/4 l o 3/4l.
Ej: 1/2 l + 1/2 l + 1/2 l + 1/2 l = 2
litros= 200 cl= 2000 ml
1/4 l + 1/4 l =1/2 l= 50 cl= 500 ml,
2 litros + 1/2 l +1/2 l + 1/4 l= 3 litros y cuarto=325 cl=
3250 ml ,
2 litros= 1/2 l + 1/2 l+ 1/2 l + 1/2 l=
cuatro medios litros,
2 litros= 1/4 l +1/4 l +1/4 l +1/4 l +1/4
l +1/4 l +1/4 l +1/4 l = 8 cuartos de litro, etc .pag 98,100
6.
Ordenar unidades
de longitud, masa o capacidad, pasando todo primero a una misma unidad.
7.
Comparar dos unidades
diferentes indicando si son >, < ó
= entre si. Primero debemos pasar todo a la misma unidad para luego
compararlas.
Ej: Que
distancia es mayor 3 km y 30 m o 3300 m?
3km y 30m = 3030m < 3300m
8.
Repasar los ejercicios hechos en clase.
9.
Actividades repaso blog.